dijous, 21 de gener del 2010

La crua realitat!

Tot i que sembla que les coses es volen fer be, desde el meu modest punt de vista encara queda un llarg camí a recórrer, el club per el qui encara no ho sapigui te dèficit, de moment "petit" però ja es veurà a final de temporada, i per a acabar-ho de adobar te en plantilla a una sèrie de senyors amb uns contractes blindats, dels quals el club es vol desprendre, per un altre costat esta la inepta desde el meu punt de vista "Federació de penyes", encara estic sorprès del sorteig d'un vehicle que no tenien, però podria fer una llarga llista de cosetes irregulars.


I ja no parlem del joc del equip, desde el meu modes entendre seriem campions de petanca però no farem res jugant al "O deporte rey", un entrenador una mica confós amb els criteris o declaracions, uns jugadors de molta edat, es a dir gats vells del mon del futbol dels quals no dubto que son professionals.

Amb tot aquest panorama el Nàstic es vuitè a quatre punts del tercer classificat que en principi i vist la resta d'equips serà la ultima plaça que donarà accés a la primera divisió, desde el meu punt de vista sembla que arribar a la cinquena posició els dona vertigen.

Esperant que tornin temps millors, hem d'animar aquest equip per que es el que hi ha, es el nostre GIMNASTIC que tantes alegries ens ha donat i ens donarà.

Tots els drets reservats

Creative Commons License
la obra està subjecte a una llicència de width= Protected by CopyrightSpot